Monday 24 June 2013


Voltaj - Lumea e a mea
Visele mi se strivesc,
Sub viaţa ce nu o trăiesc,
Daţi-mi un bilet doar dus,
Era tot ce-aveam de spus,
Viaţa avea doar doua stele,
Ai facut tu cinci din ele,
De când pe tine te am,
Ploaia-mi intra doar în spam.
Chorus:Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Nu e totul pierdut, mâine-un început,
Cat de mare ar parea, lumea e a mea.
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Dacă în palma mea stă inima ta,
Lumea e a mea.
Hey, hey, hey (4X)
Casa mea n-are pereţi,
Ferestrele sunt dimineţi,
Și cu share-ul în orice zi,
Ca și cum mâine n-ar fi,
Poate-s mic în lumea lor,
Dar am învăţat să zbor,
Când simt că mă prăbușesc,
Bat în lemn și-apoi zâmbesc.
Chorus:
Hey, hey, hey (4X)
Ooooh....Ooooh...Ooooh (2X)
Chorus:
Lumea e a mea.
Lumea e a mea.

No comments:

Post a Comment